Er en vare som man ser på siden virkelig tilgjengelig?

Vanligvis ja, men bortsett fra varer som er i løpende salg, bestiller vi noen på individuell anmodning, og til og med i tilfelle varen er på lager, er det mange faktorer som bestemmer om vi sender bestilling samme dag, derfor er estimert sendingsdato viktigere enn varebeholdning.
På hver vareside finnes det en tabell som viser presise datoer for fullføring av bestilling, avhengig av bestilt antall stykker..
Den er laget ikke bare på grunnlag av varebeholdning, men også reservasjoner for andre bestillinger, leveranseplaner, budenes hentetider m.m.

Vi har et bredt, dedikert system som forvalter vår varebeholdning og er integrert med vår internettside og databehandlingssystemer hos noen leverandører.

Vi fullførte 100% bestillinger fra løpende tilbud i tide og videre 0% med forsinkelse på maks. 1 dag.
Ved varer på individuell bestilling fullførte vi 100% bestillinger i tide og videre 0% med forsinkelse på maks. 1 dag

Uten problemer med varetilgjengelighet fullførte vi 99.94% bestillinger fra aktuelt tilbud og98.08% bestillinger for varer som bestilles på individuell forespørsel som restordre.
Kun 0.01% bestillinger ble annullert på grunn av manglende vare og manglende mulighet til å foreslå alternative produkter.

Aktuelt tilbud omfatter vårt eget lager der finnes 77364 varer som kan sendes umiddelbart og lagrene til leverandørene
som vi har et integrert databehandlingssystem og faste leveringsplaner sammen med (vanligvis skjer leveranser hver dag), som sammen med varene i vår eget lager gir 79846 varer.

Videre 23992 varer bestilles som restordre på individuell forespørsel.

97.93% bestillinger gjelder varer i aktuelt tilbud, og 2.07% varer som bestilles som restordre på individuell forespørsel.

Nå samarbeider vi med 175 leverandører.


Opplysninger på grunnlag av online-statistikker for følgende periode: 2.5.2023 - 2.6.2023.


Vårt formål

Vi har alltid prioritert bestillingsbehandling av best kvalitet samt størst mulig sortiment.
Det er ikke bare ord, men det står mange handlinger bak fordi det er vanskelig å samordne disse to formålene, de fleste av våre konkurrenter klarer ikke det, spesielt i nettsalg der det finnes også en sterk priskonkurranse.
Vi gjennomfører våre formål først og fremt gjennom:

  • Et dedikert, bredt databehandlingssystem som er i stadig utvikling.
  • I motsetning til de fleste butikkene minimaliserer vi handel med virtuelle varer og utvider vårt lager hele tida.
  • Vi sørger for at vårt personale har kompetanse, er motivert og fornøyd.

For å bevise det, viser vi noen tall:
Uten problemer med varetilgjengelighet utførte vi 99.94% bestillinger, derav 100% ble sendt innen fristen eller før.
Kun 0.01% bestillinger ble annullert fordi vi ikke har hatt varen eller alternativer på lager.

Vi har i eget lager 77364 varer som vi kan sende umiddelbart og videre 23992 varer i lagrene 175 som vi har et integrert databehandlingssystem og faste leveringsplaner sammen med (vanligvis skjer leveranser hver dag).

*) Gjelder ikke varer som bestilles p[ individuell forespørsel.
Opplysninger på grunnlag av online-statistikker for følgende periode: 2.5.2023 - 2.6.2023.
Klikk for å se flere statistikker.

Oops… noe gikk galt.

Se flere opplysninger og statistikker som viser punktlighet ved bestillinger.

Tilbake