Jeg har allerede betalt, og det står fortsatt "ikke betalt" ved bestillingen.

Hvis du har betalt online i systemet som skulle sikre umiddelbar bokføring (PayU, PayPal), sjekk om betaling virkelig ble fullført. Logg inn på din PayU, PayPal eller bankkonto og se om betalingen er i historikken, og hvilken status den har.
Hvis alt tyder på at betaling har blitt utført riktig, men den er ikke synlig hos oss, kontakt oss.

Vanlige bankoverføringer og betalinger i betalingspunkter blir vanligvis bokført neste dag.
For overføringer fra utenlandske banker kan det ta omtrent en uke, av og til enda mer.
Forsinket overføring skyldes oftest feil i kontonummer, så forsikre deg om alle opplysninger ble utfylt korrekt.
Hvis ovennevnte tider har gått, og betalingen fortsatt ikke er hos oss, kontakt oss.


NB! Når du sender klage på grunn av forsvunnet betaling, vennligst legg ved betalingsbekreftelse (skjermbilde, bekreftelse i PDF-format, skannet kopi av papirbekreftelse o.l.)

Tilbake