Sjekke kompletteringsstatus, nøyaktige sendingsdatoer for enkelte varer. Ved behov kan du justere bestillingen selv, legge til, slette, endre antall. Legge til nye bestillinger til de forrige for å spare på leveringsprisen

Selvbetjeningspanel

Hver typiske nettbutikk gjør det mulig:

  • å sjekke bestillingsstatus
  • å sjekke betalingsstatus og betale
  • spore pakke

Vår butikk gjør selvfølgelig det samme, men hos oss har du også full tilgang til redigering av sin bestilling fram til den blir sendt.
Hva kan du altså gjøre i vårt selvbetjeningspanel?

  • Sjekke forventet sendings- og leveringsdato
    Hos oss er alt klart, du trenger ikke å spørre om varen er tilgjengelig, hvor lang tid det tar å bestille den som restordre o.l.,
    på siden ser du datoen når budet kommer med pakken til din dør.
  • Sjekke kompletteringsstatus
    Hvis du vil kjøpe flere varer som vi bestiller hos ulike leverandører, kan du se nøyaktig dato for hver enkel vare - når den kommer til oss og blir klar til sending.
  • Legge til videre varer i en bestilling som venter
    Husket du om neste nyttig detalj i siste liten? Ikke noe problem, du trenger ikke å betale for neste sending, du legger bare varen til en aktiv bestilling før den blir sendt.
  • Slette varer fra bestillingen eller annullere hele bestillingen.
    Har du ombestemt deg eller trenger du bestillingen tidligere og vil ikke vente på en vare som hindrer sending?
    Du sletter rett og slet varen fra bestillingen eller flytter til reservasjon og legger i neste bestilling som du planlegger i framtida.
  • Reservere varer.
    Du vi ikke at noen kjøper det siste eksemplaret, du har lyst på, men du ønsker ikke at vi sender pakke nå fordi du planlegger å bestille noe mer i nærmeste tid?
    Ikke noe problem. Du kan utsette sending av bestillingen opptil 14 dager og legge til nye varer selvstendig.
    Du trenger å reservere noe for en lengre tid? Uansett utsettelse av sending har vi et reserveringssystem der du kan reservere en vare opptil et halvt år etter å ha betalt en del av prisen.
  • Redigere faktura
    Har du valgt forhåndsbetaling, men du kan ikke betale? Du kan selv endre betalingsalternativ til betaling ved levering eller omvendt.
  • Endre leveringsalternativ og adresse.
    Har du skrevet feil adresse eller vil du få pakken på jobb, ikke hjem - før pakken blir sendt, kan du redigere adresse og bytte fraktfirma.
    Er din adresse vanskelig å finne? Skriv melding til bud som blir printet ut på pakkseddelen.
  • Redigere faktura
    Du kan velge hvilke varer skal finnes på faktura (for de øvrige får du kvittering).
    Du kan også endre fakturaadresse eller printe ut faktura direkte fra vår side.
    Hvis du trenger proformafaktura, den også kan du laste ned direkte fra siden vår.
  • Spesielle behov?
    Direkte på siden kan du sjekke hvem som er din kundebehandler, legge til kommentarer for våre medarbeidere,
    eller sende melding via en spesiell direktemeldingstjeneste
    som tilknytter din melding til bestillinger, noe som sikrer at den ikke blir mistet eller glemt etc.

Alt dette (bortsett fra langtidsreservasjoner) kan du gjøre uten .
Når du har lagt inn en bestilling, får du e-post med spesielle tilgangslenker som gjør det mulig å foreta endringer selvstendig og sikrer at uvedkommen ikke kan gjøre det.


Hvordan aktiverer man selvbetjeningspanelet?

- logg inn og gå til "mine bestillinger"
-hvis du ikke har konto, klikk på relevant lenke i e-posten som bekrefter mottatt bestilling og ble sendt automatisk da du la inn bestilling.

Tilbake