Reklamer

Bestillingsnummer:

Hvis det ikke har blitt notert, eller du har mistet det, kan du finne det i e-posten som ble automatisk sendt etter at du hadde bestilt.

Beskrivelse av problemet:

Her kan du legge ved et bilde av varen som du reklamerer:

Reklamasjonsbehandling

  1. Kunden som kjøper varer i denne butikken, har garanti- og reklamasjonsrett i henhold til nasjonal lovgivning.
  2. Den reklamerte varen skal sendes tilbake sammen med kjøpsbeviset og utskrevet reklamasjonsskjema som du finner her til følgende adresse:

    PJB Hobby Sp. z o.o.
    Ko¼mice Wielkie 781 32-020 Wieliczka Polen


    NB! Vi mottar ikke sendinger med betaling ved levering.
  3. Returkostnader dekkes av kunden. De blir refundert når reklamasjonen har blitt godkjent.
  4. Når du sender varen tilbake, skal du velge relativt billige sendingsalternativer. Vi forbeholder oss rett til å nekte å refundere sendingskostnadene hvis kunden velger et ubegrunnet dyrt alternativ. Har du tvil, er det best å avtale det med vårt personale før du sender.